ZWROTY, REKLAMACJE I WYMIANY
ZWROT
Każdy klient ma prawo odstąpić od umowy sprzedaży w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia otrzymania przesyłki na zasadach opisanych w Ustawie z dnia 30.05.2014r. o prawach konsumenta (Dz. U. z 2014 nr 827). Warunkiem zwrotu jest odesłanie przesyłki w stanie nienaruszonym z papierowymi metkami znajdującymi się przy produkcie i paragonem.
Zwrot kosztów transakcji realizowany jest przelewem bankowym w ciągu 14 dni od dnia otrzymania przeze mnie zwrotu.
Koszt odesłania towaru ponosi kupujący - zwrot dokonywany jest tylko za produkt.
Rzeczy z wyprzedaży nie podlegają zwrotowi.
W przypadku zwrotu towaru należy otrzymany produkt wraz z wypełnionym formularzem zwrotu oraz paragonem odesłać na adres:
NANA butik
ul. Równa 10
42-793 GLINICA
TELEFON: + 48 733 308 608
EMAIL: info@nana-butik.pl
Nie przyjmujemy paczek wysłanych za pobraniem bądź z odbiorem w paczkomatach.
W przypadku odbioru zamówienia w punkcie odbioru w Lublińcu - zwrot proszę dostarczać do biura maksymalnie do 3 dni od momentu odebrania paczki.
REKLAMACJA
Wszelkie reklamacje prosimy składać poprzez wysłanie wypełnionego formularza reklamacji wraz z paragonem na adres:
NANA butik
ul. Równa 10
42-793 Glinica
Przesyłka powinna być odpowiednio zapakowana i zabezpieczona, a produkt czysty. W przypadku pozytywnego rozpatrzenia reklamacji, towar uszkodzony zostanie naprawiony bądź wymieniony na nowy. Jeżeli nie będzie to możliwe, koszty transakcji zostaną zwrócone przelewem bankowym.
Reklamacje są rozpatrywane w terminie 14 dni od otrzymania przesyłki od klienta.
Nie przyjmujemy paczek wysłanych za pobraniem bądź przez paczkomaty.
WYMIANA
Jeżeli dokonałeś zakupu i otrzymałeś towar zgody z zamówieniem, jednak rozmiar nie pasuje, obowiązuje wtedy procedura zwrotu. Wymiana zakupionego towaru jest możliwa wyłącznie poprzez dokonanie zwrotu i złożenie oraz opłacenia nowego, niezależnego zamówienia.
Przed odesłaniem produktów, prosimy o kontakt w celu rezerwacji towaru na wymianę.